Veel gestelde vragen

 

1. Waar zet ik mijn inloggegevens?

Wanneer u voor het eerst inlogt, dan plaatst u bij adressen in het vakje Bedrijf* de bedrijfsnaam.

Werkwijze: Login en klik op Adressen. Klik daarna op het potloodje om de lijn te editeren.

Daarna kunt u uw adresgegevens vervolledigen.

Het systeem onthoudt uw adresgegevens. Het is dus niet nodig dit telkens opnieuw in te geven.

 

2. Hoeveel blikken bestel ik als er staat: ...Rendier (6)?


Gelieve rekening te houden tijdens een bestelling met de ondeelbaarheid van het pakket en dus met het veelvoud van het aantal eenheden.

Elke bestelling met een getal dat hoger is dan het veelvoud, zal automatisch verhoogd worden naar het eerstvolgende veelvoud.

De (6) duidt aan hoeveel blikken een verpakking bevat. Hier zitten dus 6 blikken in één verpakking.
Dus bestelt u best 6, of 12, of 18 ... zodat de verpakking van 6 gesloten kan blijven.

Bv. Staat er ...chicken 100 gr (24) dan bestelt u 24, of 48, of 72 ... stuks zodat ook hier de verpakking van 24 gesloten kan blijven.

 

 3. Als ik een foute bestelling maak, kan ik dit terugroepen?

Ja, u kunt kort daarna een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om de bestelling met het ordernummer (bv. x9y9) te cancelen.

Of u noteert dit in een verbeterde bestelling in het vakje Winkelwagen > Verder naar kassa > Commentaar.

Commentaar kan alleen gelezen worden door de medewerker van Trudo's Pet Products.

 

Alvast bedankt voor de medewerking,

Het Trudo's Pet Products Team.